Nejčastěji kladené otázky


  Jak mohu vrátit nebo vyměnit zboží?

Zboží můžete do 14 dnů od převzetí vrátit.
Zboží spolu s formulářem o vrácení nám zašlete zpět pouze na adresu provozovny PROGRESS sportswear s.r.o., Pražská 483
– budova skladu, 397 01 Písek.
Více informací naleznete zde.


  Jak mohu zboží reklamovat?

Reklamované zboží můžete doručit osobně či zaslat spolu s kopií daňového dokladu a důvodem reklamace na adresu: PROGRESS Sportswear, s.r.o., Pražská 483, 397 01 PísekPro sepsání závad můžete využít tento formulář. Více zde.


  Jaký je dodací termín zboží zakoupeného na e-shopu?

Běžný termín dodání je 2-5 pracovních dní od obrdžení objednávky při platbě na dobírku i platbě kartou. Mezi svátky se dodací termín může prodloužit.
O stavu objednávky Vás informujeme e-mailem. 


  Nejsem si jistá/jistý zda mi zboží bude sedět. Můžete mi poslat přesné rozměry?

Naše výrobky odpovídají bežným velikostem. Pokud si nejste jistí využijte naše velikostní tabulky.


  Jaké vlastnosti mají materiály, ze kterých vyrábíte?

Dbáme na to, abychom vyráběli z těch nejkvalitnějších a prvotřídních materiálů.
Jejich podrobný výčet a jednotlivé vlastnosti naleznete zde


  S jakou výší poštovného mám počítat?

 Výše poplatků v rámci České republiky:

a) Osobní převzetí na firemní prodejně, nebo ostatních dodejnách – zdarma

b) Česká pošta – 79,- Kč

c) PPL – 79,- Kč

d) DPD - 99,- Kč

e) v ostatních případech individuálně

Při objednávce nad 1000 Kč poštovné ZDARMA!


   Kam mám zadat slevový kupon? 

Slevový kupon můžete zadat do pole "uplatněte kupon"v 3. bodu přehledu objednávky. Po stisknutí tlačítka "použít" se automaticky odečte od hodnoty objednávky.