• Česká značka


Oslavte s námi 20 let na trhu velkou tipovací soutěží o špičkové funkční oblečení PROGRESS

          Věřte nebo ne, ale 10. června oslaví značka Progress Sportswear své 20. narozeniny.
Oslavte s námi kulaté výročí soutěží o špičkové funkční oblečení v hodnotě 20.000,- Kč, které získá jeden z Vás.
Stačí odpovědět na jednoduchou otázku:

Kolik produktů vyrobila značka Progress Sportswear od svého založení v roce 2002?

(zaokrouhleno na tisíce kusů).

Své odpovědi posílejte na email soutez@progress-cz.cz.  Čas máte až do 10. 6. 2022, kdy vyhlásíme vítěze.

                           A pokud nechcete čekat, máme pro vás navíc každý týden až do 10.6. 2022 jednu
speciální minisoutěž, za jejíž správné zodpovězení dostanou tři z vás poukaz na oblečení v hodnotě 1.000,-Kč.
Zadání minisoutěže najdete vždy v pátek v našem newsletteru a na našich sociálních sítích.

Pravidla soutěže: Organizátorem je společnost Progress Sportswear s.r.o..
Soutěže se může zúčastnit fyzická osoba starší 15 let. Organizátor nemusí uchovávat dotazy účastníků
a nemá povinnost na dotazy odpovídat. Organizátor soutěže si vyhrazuje právo zkrátit,
přerušit nebo zrušit soutěž či změnit její pravidla. Organizátor soutěže si vyhrazuje právo
ve sporných případech rozhodnout s konečnou platností dle vlastního uvážení.


Česká značka sportovního oblečení

Snad právě proto, že děláme věci poctivě, slaví letos značka PROGRESS Sportswear 20 let na trhu,
kde vládnou ostré lokty a silná konkurence. Už to je samo o sobě známkou toho,
že děláme věci dobře. 

Z malé rodinné firmy se postupně stala významná česká značka s vlastním vývojem,
která i nadále roste a daří se jí i díky poctivé práci lidí,
důrazu na kvalitu a použití špičkových materiálů.

V době globalizace a nadnárodních koncernů se nevzdáváme a bojujeme si na svém písečku.
Velká část naší oděvní produkce je stále vyráběna v jihočeském Písku
a jsme na to patřičně hrdí. 

Dnešní PROGRESS je mnohem dále než před 20 lety. Dětská léta jsou za námi, dnes jsme dospělá značka,
která vyrábí desetitisíce kusů špičkového funkčního prádla a sportovního oblečení, které dodáváme
do stovek obchodů v Česku, exportujeme do zahraničí a zakázkově šijeme
pro významné společnosti včetně těch nadnárodních.

Důležitá je pro nás i podpora profesionálních i amatérských sportovců a ochota našich přátel a kamarádů,
kteří naše výrobky testují i v extrémních podmínkách a šíří povědomí o značce do celého světa.

Progress Sportswear – 20 let s vámi | #20letnavrcholu

 


Získali jsme cenu spokojeného zákazníka!

Za jakou činnost Vaše firma ocenění získala? Čím myslíte, že jste si ocenění od poroty zasloužili?

Získali jsme ocenění od Sdružení českých spotřebitelů, konkrétně Národní cenu – Spokojený zákazník. Jak už z názvu vyplývá, znamená to, že na konci našeho výrobního řetězce jsou lidé, kteří dovedou ocenit naši snahu vyrábět kvalitní produkty založené na dlouholetých znalostech v oblasti textilu a špičkových materiálech.
Předpokládám, že jsme si ocenění od poroty zasloužili hlavně tím, že jsme jako značka konzistentní a naše produkty mají od výroby po distribuci vysokou přidanou a užitnou hodnotu v očích spotřebitelů. A to nás těší o to více.

Jak vnímáte ocenění Spokojený zákazník? Myslíte, že vám toto ocenění může nějak pomoci v rámci podnikání?

Každé ocenění potěší, ale je zároveň závazkem do budoucna. Znamená to pro nás, že nesmíme polevit, ale naopak se musíme ještě více snažit a to na všech frontách, ať už jde o vývoj produktů, design či materiály, které používáme při výrobě.
Tuto cenu vnímám jako určité razítko kvality, pečeť, která nám může, ale také nemusí, otevřít dveře novým příležitostem. Záleží jen na nás, jak se k tomu postavíme.

Co považujete za důležité činnosti vašeho podnikání, abyste naplnili požadavky a očekávání vašich zákazníků?

Jak už jsem zmínil v předchozích odpovědích, je to zejména důraz na kvalitu našeho oblečení a snaha být neustále na technologické špičce, pokud jde o použité materiály a design.
Nesmírně důležité je, že náš veškerý vývoj a klíčová výroba jsou i nadále Made in Písek, což považuji za významný benefit v očích mnoha našich zákazníků. No a v neposlední řadě je důležitý i způsob, jakým s našimi zákazníky komunikujeme prostřednictvím nových médií.
Konkrétně mohu zmínit naše nadstandardní služby v době Lockdownu, kdy jsme doručovali naše zboží zcela zdarma a navíc jsme v souvislostí s epidemií Covid-19 zavedli mimořádná hygienická opatření v rámci distribuce.