Věrnostní body


Obecné podmínky bodového systému Progress



1. Co je to bodový systém Progress

Bodový systém Progress je odměna za nákup na našem e-shopu. Touto odměnou jsou získané body, které při příštím nákupu můžete uplatnit. Hodnota jednoho bodu = 1 koruna česká.

 

2. Funkce systému

Body jsou zobrazovány u každého jednotlivého výrobku a jsou na účet připsány až po uzavření celého obchodu. Podmínkou pro získání i následné čerpání bodů je být přihlášen jako registrovaný uživatel. Díky tomuto systému každý zákazník vidí, kolik svým nákupem vydělává bodů.

 

3. Placení věrnostními body.

Výše slevy může dosáhnout MAX 50%. Vaše bodové konto včetně historie transakcí lze sledovat na Vašem účtu.

Pokud máte na Vašem kontě věrnostní body, můžete je uplatnit na nákup zboží. Během platebního procesu při dokončování objednávky se Vám zobrazí stav bodů a zároveň a zároveň možnost je uplatnit. Vepsáním částky do pole pro zadání počtu bodů  se Vám body přemění na koruny a odečtou ve formě slevy z celkové částky nákupu. Výše slevy smí dosáhnout až 50% z celkové částky nakoupeného zboží (bez poštovného). Neuplatněné body Vám zůstanou na kontě pro příští nákup.

 

4. Minimální výše uplatněných bodů

Není žádný požadavek na minimální výši uplatněných bodů pro nákup.

 

5. Minimální nákup pro uplatnění věrnostních bodů

Není žádný požadavek na minimální hodnotu nákupu pro uplatnění věrnostních bodů.

 

6. Budu získávat body za cenu přepravy?

Ne. Při výpočtu množství věrnostních bodů z částky objednávky jsou vyloučeny přepravní poplatky. Body sbíráte pouze nákupem zboží.

 

7. Získám body za nákup, ve kterém uplatňuji předtím získané věrnostní body?

Ano. Každým nákupem získáváte další věrností body uvedené u vybraného zboží na Vaše konto.

 

8. Podmínky uplatňování věrnostních bodů.

  • věrnostní body jsou k dispozici pouze registrovaným členům PPK
  • věrnostní body nejsou převoditelné, nebo vyměnitelné za hotovost za žádných okolností
  • věrnostní body Vám budou odečteny v případě odstoupení od smlouvy – viz čl. 8 v Obchodních podmínkách

 

9. Jak se budou upravovat body v případě vrácení zboží?

a/pokud zboží vrátíte, bude vám z vašeho konta odečtena výše bodů, kterou toto zboží mělo v době nákupu

b/pokud vracíte zboží, na jehož úhradu jste použili body z Vašeho konta, budou vám tyto body vráceny ve výši „poměru hodnoty vráceného zboží“ z celkového nákupu.


10. Jak dlouho jsou body platné?

Body na Vašem kontě jsou platné po dobu 12 měsíců od uskutečněné objednávky. Pokaždé, když získáte další body, datum ukončení platnosti bodů prodloužen o dalších 12 měsíců pro všechny body na Vašem bodovém kontě.

Prosíme sledujte tuto stránku. Vyhrazujeme si právo měnit podmínky Bodového systému Progress.

 

11. Když nastanou problémy

Pro jakékoli dotazy ohledně věrnostních bodů nás prosím kontaktujte na poradna@progress-cz.cz